divendres, 28 de febrer del 2014

Àlex Fenoll es nega a donar la mà a Felip de Borbó al Mobile World Congres a Barcelona


Alex Fenoll es nega a donar la mà a Felip de Borbó al Mobile World Congres a Barcelona

Data de publicació: 24/02/2014
Àlex Fenoll, director general de l'empresa responsable de la xarxa Shareisfashion i un dels assistents al Mobile World Congress, s'ha negat a saludar Felipe de Borbó, que visitiva aquest gran esdeveniment de la telefonia mòbil que es fa avui a Barcelona. El fill del rei espanyol, en una comitiva en què hi havia també el president de la Generalitat, Artur Mas, i el conseller d'Empresa, ha anat saludant els assistents, però Fenoll s'hi ha negat: 'No us vull donar la mà, perquè no ens deixeu votar', li ha etzibat.
'Venia la comitiva i ens han dit que ens poséssim ferms', explica Fenoll. I continua així: 'No li he volgut donar la mà, i ha marxat. Però després ha tornat fins on era jo, i m'ha dit en català que l'havia de saludar per educació. "Per educació, m'hauries de saludar, amic", m'ha dit. I jo li he dit que no era amic seu, i que no li donaria la mà perquè no ens deixaven votar. "M'hauries de donar la mà igualment", m'ha respost. I li he dit que no'.

Fenoll diu que després Mas i Puig li han donat la mà amb força, i que una responsable de protocol se li ha atansat i li ha donat les gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada