dimarts, 17 de juny del 2014

Miquel Iceta: "Vull Pere Navarro al meu costat"

I NO N'APRENEN, QUE S'HO FACIN MIRAR....!!!
17/06/2014
Debat al PSC

Miquel Iceta: "Vull Pere Navarro al meu costat"

Miquel Iceta
El diputat del PSC Miquel Iceta

El diputat del PSC insta els crítics a presentar candidatura per liderar el partit si creuen que "no és l’adequat"

Nerea Rodríguez
El singular Digitak
El diputat del PSC Miquel Iceta, que ahir ja va anunciar que optarà a liderar el PSC, ha reivindicat avui l’exlíder del PSC, Pere Navarro: “El vull al meu costat”. Iceta també ha convidat els crítics del partit i, concretament, el líder d'Avancem, Joan Ignasi Elena, a presentar una candidatura alternativa si creuen que ell "no és l'adequat" per dirigir el partit.

"En un moment com el que està vivint el PSC, si algú creu que és més adequat o l'adequat per dirigir el partit, té l'obligació política i moral de fer un pas endavant. La mateixa que jo vaig sentir en el moment de prendre aquesta decisió", ha dit Iceta en roda de premsa al Parlament.

El president de la Fundació Campalans a més, ha confirmat que, si és elegit primer secretari del PSC, ocuparà també el càrrec de president del grup parlamentari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada