divendres, 4 d’abril del 2014

Onze de Setembre - Estem preparats (Adaptació Pep Sala- ANC)


Data de publicació: 04/04/2014
Pep Sala i l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) presenten l'adaptació de la cançó 'Onze de Setembre' del grup Sau feta especialment per a l'Assemblea General del dissabte 5 d'abril al Tarraco Arena. La cançó arrenca, com l'original, recordant l'Onze de Setembre del 1977, però en aquest cas continua amb la gran manifestació de l'Onze de Setembre del 2012 que va omplir els carrers de Barcelona; i amb la Via Catalana cap a la Independència de la Diada del 2013; les dues mobilitzacions més multitudinàries de la història del país organitzades per l'ANC. Finalment, la cançó remarca que ja "estem preparats" per a "poder-nos alliberar".

LLetra:

L'ONZE DE SETEMBBRE (2014)

Era l'onze de Setembre de 1977
el pare treia la senyera
amb els ulls plorosos cap al cel.

Em va dir mira aquestes barres
representen tot el que tu ets,
no li sortien les paraules
però no calia dir res més.

Temps era temps quan jo era un vailet
i el pare em va ensenyar d'on sóc.
ara el guardaré i agafaré aquest sentiment
i el tindré sempre a dins del meu cor.
Seré fort, seré fort
dins del meu cor.

I l'onze de Setembre
del 2012 hi vam tornar
amb dos milions d'estelades
el món sencer ens va escoltar.

I sentint les veus trencades
cridant fort per la llibertat,
recordo tant la veu del pare
i tot el què em va ensenyar.

Temps era temps....

Al cap d'un any al 2013
agafats fort de les mans,
fent la Via Catalana
tot el país vam travessar.

Companys, potser ara és l'hora,
ara si que ja estem preparats,
per tornar a trencar cadenes
i poder-nos alliberar.

Temps era temps...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada