divendres, 27 de desembre del 2013

Esperanza García compara les estelades amb fumar dins d’espais tancats

27/12/2013
Consulta

Esperanza García compara les estelades amb fumar dins d’espais tancats

Esperanza García
Esperanza García
 

La tertuliana militant del PP encén els ànims de Francesc-Marc Álvaro, que li etziba: “M’avorreixes!”

Mar Sabé
El Singular Digital
Esperanza García, ex número ú de Ciutadans a la ciutat de Barcelona i actual militant del Partit Popular, ha encès els ànims avui a la tertúlia d’El Món a Rac1 al comparar les estelades que es van veure ahir al concert de Sant Esteve al Palau de la Música amb fumar dins d’espais tancats.

García ha considerat que des de la directiva de l’Orfeó Català i del Palau de la Música no s’haurien de permetre que es pengessin les estelades. “Què ha de fer la institució per no permetre-ho? Posar uns gossos olora-banderes a l’entrada? Regirar tots els bolsos de les dones?”, s’ha indignat l’editor Ernest Folch.

“Oi que si tu et poses a fumar et vindran a cridar l’atenció? Doncs el mateix, això no és normal”, ha sentenciat la tertuliana, que ha rebut com a resposta de Folch: “M’estàs dient que entri la policia a prohibir les banderes?”.

Toni Comín, per la seva banda, ha considerat que “la teva negació de la realitat és tant descarada que no em puc aguantar”, i el periodista Francesc-Marc Álvaro li ha etzibat: “M’avorreixes!”. “Si la gent té tantes ganes d’ensenyar les banderes catalanes potser és perquè durant més de 40 anys van estar prohibides”, ha explicat Álvaro, que ha definit el Palau com “un espai especial pels participants del catalanisme”.

"M'agradaria que l'Esperanza també critiqués aquells que porten banderes espanyoles a les manifestacions en contra de l'avortament o del matrimoni gai. No tots els espanyols estaran en contra del matromoni gai, no? La bandera no és patrimoni només de la gent que demostra aquestes idees", ha sentenciat el periodista. "El debat em sembla trampós i ofega la meva intel·ligència", ha conclòs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada