dimarts, 10 de febrer del 2015

El 68% dels usuaris ja utilitzen el mòbil per veure la tele

ENQUESTA D'ORANGE I TNS

El 68% dels usuaris ja utilitzen el mòbil per veure la tele

ENQUESTA D'ORANGE I TNS

El 68% d'usuaris ja usen el mòbil per veure la TV

Evitar els talls publicitaris i accedir als continguts en qualsevol moment i lloc, els principals al·licients

Entre les motivacions més destacades, hi ha evitar els talls publicitaris i accedir als continguts en qualsevol moment i lloc

EL PERIÓDICO / BARCELONA
Dimarts, 10 de febrer del 2015 - 12.26 h
Cada vegada més, els usuaris espanyols opten per disfrutar dels seus programes, sèries i pel·lícules preferits a través del mòbil. Segons l'últim informe d'Orange Mobile Exposure, fins al 68% dels enquestats utilitza els 'smartphones' per descarregar-se i visionar vídeos. Un altre estudi que avala aquest augment és el que ofereix Global Telecoms Insight de TNS, en què es posa de manifest que un de cada quatre espanyols amb 'smartphone' veu la televisió al seu terminal, ja sigui en directe o en diferit. Per la seva part, segons el '5è Estudi anual IAB Spain Mobile Marketing: informe de resultats', elaborat per IAB Spain, el 58% dels espanyols usen el mòbil diàriament per a activitats lúdiques, com llegir notícies, veure continguts de TV i vídeos.
És tan gran l'auge que entre les aplicacions més descarregades durant els últims 12 mesos hi ha diverses 'apps' per veure la televisió, com per exemple Guia TV, Duck, SPB TV o Mitele Lite, segons mostra la llista de rànquing de descàrregues d'Android.
Una de les plataformes que més usuaris han aconseguit a Espanya ha sigut Wuaki.tv, que ha augmentat en un 85% el nombre d'usuaris en un any, com explica Jaume Montané, cofundador del Grupo Monsan i expert en telefonia mòbil.

AFICIONATS AL FUTBOL

Com a dada curiosa, el 28% dels aficionats al futbol ja veuen fragments de partits al mòbil, segons l''Informe de consum global d'esports'. Els motius: facilitat d'accés, estalvi econòmic per no contractar serveis extres a la televisió i comoditat de veure els partits des de qualsevol lloc.
Entre les motivacions més destacades hi ha la d'evitar els talls publicitaris, accedir al visionat de la tele en qualsevol moment i en qualsevol lloc o compatibilitzar els temps morts amb l'entreteniment a través de la televisió en el mòbil afirma Jaume Montané, cofundador del Grupo Monsan. Aquest expert afirma que el fenomen de la televisió està només en la fase inicial, ja que la demanda de continguts audiovisuals a través del mòbil experimentarà un augment més destacat durant els pròxims anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada