Booking amplia la seva plantilla a Barcelona i crearà 100 nous llocs de treball
La companyia holandesa ja té 600 treballadors a la ciutat, on hi té un dels seus cinc centres mundials d’atenció al client
El sector TIC continuant dones alegries a Barcelona. Booking.com crearà 100 llocs de treball a Barcelona en els propers tres mesos. Els nous empleats s’incorporaran als 600 que ja treballen a les seves oficines del 22@,
on l’empresa holandesa té un dels seus cinc centres mundials d’atenció
al client. La notícia s’ha donat a conèixer durant una reunió amb la
consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, que ha celebrat que Catalunya s’hagi “consolidat com un hub que conjuga activitat econòmica i turística per crear riquesa i llocs de treball”.
El turisme i totes les activitats associades tenen un gran pes a l’economia barcelonina, que el 2018 va batre un nou rècord de turistes i pernoctacions. A Catalunya, suposa el 12% del PIB i dona feina al 13,6% de la població activa. “Amb aquest projecte veiem un cop més que el talent que genera Catalunya és un dels factors determinants que ens situen com una de les regions més dinàmiques d’Europa en termes de captació d’inversions estrangeres”, ha afegit Chacón.
La directora regional d’Hotels de Booking.com, Mireia Prieto, s’ha mostrat convençuda que la companyia de cerques d’allotjaments turístics i serveis relacionats pot aprofitar el “gran nínxol de talent” que hi ha Barcelona. L’expansió de les seves oficines al 22@ reforcen l’estratègia de la multinacional holandesa a la capital catalana, on ja ofereix serveis en 32 idiomes i busca perfils professionals molt enfocats a l’atenció al client i a la gestió d’operacions.
El sector de les noves tecnologies es un dels més actius de Catalunya i va tancar el tercer trimestre de 2018 amb 78.400 treballadors, dels quals el 74% es concentra a Barcelona, segons dades de la Cambra de Comerç i l’AMB. Entre 2014 i 2018, l'increment de l'ocupació al sector TIC ha estat del 32,5%, gairebé el doble que al total de l'economia. "L'estratègia passa per captar talent, ja que darrere del talent ve el capital i la inversió i això crea ocupació radicada a les ciutats perquè és indústria neta i compatible amb els usos locals", va defensar fa uns dies de vicepresident de Desenvolupament Social i Econòmic de l'AMB, el socialista Jaume Collboni.
El turisme i totes les activitats associades tenen un gran pes a l’economia barcelonina, que el 2018 va batre un nou rècord de turistes i pernoctacions. A Catalunya, suposa el 12% del PIB i dona feina al 13,6% de la població activa. “Amb aquest projecte veiem un cop més que el talent que genera Catalunya és un dels factors determinants que ens situen com una de les regions més dinàmiques d’Europa en termes de captació d’inversions estrangeres”, ha afegit Chacón.
La directora regional d’Hotels de Booking.com, Mireia Prieto, s’ha mostrat convençuda que la companyia de cerques d’allotjaments turístics i serveis relacionats pot aprofitar el “gran nínxol de talent” que hi ha Barcelona. L’expansió de les seves oficines al 22@ reforcen l’estratègia de la multinacional holandesa a la capital catalana, on ja ofereix serveis en 32 idiomes i busca perfils professionals molt enfocats a l’atenció al client i a la gestió d’operacions.
El sector de les noves tecnologies es un dels més actius de Catalunya i va tancar el tercer trimestre de 2018 amb 78.400 treballadors, dels quals el 74% es concentra a Barcelona, segons dades de la Cambra de Comerç i l’AMB. Entre 2014 i 2018, l'increment de l'ocupació al sector TIC ha estat del 32,5%, gairebé el doble que al total de l'economia. "L'estratègia passa per captar talent, ja que darrere del talent ve el capital i la inversió i això crea ocupació radicada a les ciutats perquè és indústria neta i compatible amb els usos locals", va defensar fa uns dies de vicepresident de Desenvolupament Social i Econòmic de l'AMB, el socialista Jaume Collboni.
Més informació
T'ha interessat aquest contingut?
Subscriu-te al nostre butlletí i rebràs més informació al teu correu electrònic