L'aerolínia Air China posarà en marxa el pròxim 5 de maig del 2016 un vol directe entre Barcelona i la Xina, ha anunciat el seu director general a Espanya, Peter Han, durant el I Fòrum de la Comunicació Espanya-la Xina.
Han, que no ha donat més detalls sobre la ruta, ha avançat també que la companyia estudia augmentar els destins a Espanya amb l'objectiu d'atreure més viatgers.
El mes de juny passat, China Eastern, una de les tres grans aerolínies estatals xineses, va anunciar que treballa per operar vols entre Espanya i la Xina el 2016, cosa que permetrà elevar la connexió aèria directa entre els dos països, que actualment es redueix a vuit freqüències setmanals entre Pequín, Madrid i Barcelona.
Durant la presentació, celebrada a la Torre Cepsa, el director de l'Oficina de Turisme Xinesa, Zhang Zhiyun, ha destacat que Espanya és un país "molt fort" en turisme, en contraposició al país asiàtic, un "país nou" en temes turístics.
Zhiyun ha advertit que "falta molta comunicació a nivell professional", i ha subratllat que els touroperadors espanyols encara tenen dificultats per vendre els destins xinesos.
"El turisme és sobre tot un tema de comunicació", ha afirmat, destacant a més que les xarxes socials són "una part molt important" en la millora de l'esmentada comunicació en el sector.
Han, que no ha donat més detalls sobre la ruta, ha avançat també que la companyia estudia augmentar els destins a Espanya amb l'objectiu d'atreure més viatgers.
El mes de juny passat, China Eastern, una de les tres grans aerolínies estatals xineses, va anunciar que treballa per operar vols entre Espanya i la Xina el 2016, cosa que permetrà elevar la connexió aèria directa entre els dos països, que actualment es redueix a vuit freqüències setmanals entre Pequín, Madrid i Barcelona.
Durant la presentació, celebrada a la Torre Cepsa, el director de l'Oficina de Turisme Xinesa, Zhang Zhiyun, ha destacat que Espanya és un país "molt fort" en turisme, en contraposició al país asiàtic, un "país nou" en temes turístics.
Zhiyun ha advertit que "falta molta comunicació a nivell professional", i ha subratllat que els touroperadors espanyols encara tenen dificultats per vendre els destins xinesos.
"El turisme és sobre tot un tema de comunicació", ha afirmat, destacant a més que les xarxes socials són "una part molt important" en la millora de l'esmentada comunicació en el sector.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada