I és que al Japó dels anys 70, país de majoria budista i sintoista, era impossible trobar-hi el tradicional gall d'indi que tot nord-americà té per tradició menjar. Explica la tradició que un treballador d'un col·legi religiós d'Aoyama va decidir canviar el gall d'indi per pollastre precuinat. L'encarregat de l'establiment en va prendre bona nota i va passar la informació als seus superiors. El 1974, la direcció comercial de KFC Japan va decidir-se a llançar la campanya publicitària "Kurisumasu ni wa kentakkii!" o "Kentucky per Nadal!", que va ser tot un èxit.
De llavors ençà, la popularitat de la cadena al país es va disparar, i actualment Nadal és sinònim de KFC. Aquests dies, la cadena col·loca als exteriors de cada establiment una imatge del seu fundador, el coronel Sanders, i el vesteix de Pare Noel, un "mix" qui tothom anomena "coronel Santa".
Actualment, el menú especial de Nadal de KFC -que inclou tant pastís com xampany- costa uns 3,336 yen (25,28 euros). Aquests dies és quan la cadena registra les majors vendes de tot l'any.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada