dimecres, 5 de març del 2014

Microsoft utilitza els castellers per anunciar el seu servei 'cloud' a 'The New York Times'

Castells humans i núvols

Microsoft utilitza els castellers per anunciar el seu servei 'cloud' a 'The New York Times'

La companyia vol estendre el servei de núvol a tots els usuaris

EL PERIÓDICO / Barcelona
Dimecres, 5 de març del 2014 - 11.38 h

Publicitat de Microsoft amb una imatge de castellers al 'The New York Times Business'.

Microsoft utilitza una fotografia dels castellers per anunciar el seu servei 'cloud' en una publicitat inserida a la contraportada de 'The New York Times Business'. En la imatge, a tota pàgina, s'hi veu una colla castellera aixecant un castell, la Jove de Valls tenint en compte els colors de les camises. La major part de l'anunci és en blanc i negre, excepte la part central, on es pot veure el folre del castell a tot color i realçat dins d'un marc amb els quatre colors característics de la companyia.
Encara que la difusió d'aquesta tradició catalana ara pot ser més gran amb la seva aparició en un diari de tanta influència com el novaiorquès, la veritat és que l'anunci no és nou, ja que la companyia el tenia an la seva pàgina web per donar a conèixer els serveis al núvol. Però en el seu interès per projectar aquesta mena de sistemes a tot tipus d'usuaris, ara li ha donat més visibilitat inserint-lo a 'The New York Times'.
Precisament, una de les estratègies del nou director de Microsoft, Satya Nadella, un enginyer nascut a l'Índia, que fa més de vint anys que treballa a la companyia, és fer créixer els serveis de núvol. De fet, el nou CEO era el vicepresident executiu de l'equip de 'cloud' de la companyia, una de les seves divisions més exitoses i de creixement més ràpid. Segons l'anunci, ja tenen 1,5 milions de clients.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada