AVC
La Wine Catalan House de Barcelona, més aprop
La patronal del vi català impulsa un gran centre lúdic i cultural del vi i l'enoturisme, a Barcelona, que pretén convertir-se en el quilòmetre zero del sector vitivinícola català
El 95% d'enoturistes que han visitat Catalunya tenen previst tornar-hi
Redacció | 14/06/2016 a les 09:29h
La patronal del vi (L’Associació Vinícola Catalana) va presentar el projecte de la casa del vi català durant la celebració de la seva assemblea a Mon Sant Benet.
Valentí Roqueta, President de l'Associació Vinícola Catalana, va explicar el nous projectes que portarà a terme l'associació, entre els quals, destaca la creació de la Wine Catalan House. Es tracta d'impulsar un gran centre lúdic i cultural del vi i l'enoturisme a Barcelona que pretén convertir-se en el quilòmetre zero del sector vitivinícola català.
"Hem d'estar a l'altura de zones com Bordeus, Napa Valley o Alsàcia i hem d'aprofitar la finestra al món que és la marca Barcelona i integrar-nos. Amb un clar objectiu: posicionar Catalunya com país de vins i com una gran capital enoturística europea" va manifestar el president de l'AVC.
Una iniciativa en la qual s'està treballant des de fa un any i que compta amb el suport de tots els agents implicats en la promoció dels vins i l'enoturisme de Catalunya.
L'Associació Vinícola Catalana està apostant fort per la promoció conjunta dels vins i del territori vitivinícola català i per això portarà a terme diferents activitats en aquest sentit, com és el CARTAVÍ i la creació d'una marca global com a símbol d'identitat d'una zona productora i elaboradora de prestigi com és Catalunya. Marca que a la vegada ha de possibilitar que els cellers siguin més competitius en els mercats internacionals.
Valentí Roqueta va defensar la importància d'invertir en la formació dels futurs professionals i consumidor, "hem d'apropar el vi als més joves des d'un vessant cultural i un consum responsable i moderat. Començant per organitzar seminaris als instituts i a les escoles que expliquin els coneixements bàsics sobre el tast, així com les particularitats dels vins propis de les nostres onze denominacions d'origen catalanes".
Valentí Roqueta, President de l'Associació Vinícola Catalana, va explicar el nous projectes que portarà a terme l'associació, entre els quals, destaca la creació de la Wine Catalan House. Es tracta d'impulsar un gran centre lúdic i cultural del vi i l'enoturisme a Barcelona que pretén convertir-se en el quilòmetre zero del sector vitivinícola català.
"Hem d'estar a l'altura de zones com Bordeus, Napa Valley o Alsàcia i hem d'aprofitar la finestra al món que és la marca Barcelona i integrar-nos. Amb un clar objectiu: posicionar Catalunya com país de vins i com una gran capital enoturística europea" va manifestar el president de l'AVC.
Una iniciativa en la qual s'està treballant des de fa un any i que compta amb el suport de tots els agents implicats en la promoció dels vins i l'enoturisme de Catalunya.
L'Associació Vinícola Catalana està apostant fort per la promoció conjunta dels vins i del territori vitivinícola català i per això portarà a terme diferents activitats en aquest sentit, com és el CARTAVÍ i la creació d'una marca global com a símbol d'identitat d'una zona productora i elaboradora de prestigi com és Catalunya. Marca que a la vegada ha de possibilitar que els cellers siguin més competitius en els mercats internacionals.
Valentí Roqueta va defensar la importància d'invertir en la formació dels futurs professionals i consumidor, "hem d'apropar el vi als més joves des d'un vessant cultural i un consum responsable i moderat. Començant per organitzar seminaris als instituts i a les escoles que expliquin els coneixements bàsics sobre el tast, així com les particularitats dels vins propis de les nostres onze denominacions d'origen catalanes".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada